Kontakt os

Udfyld formularen, så vender vi tilbage til dig hurtigst muligt. Har DU ingen mailadresse kan vores formand kontaktes pr. telefon. På forhånd tak.

Tilmeldning til foredrag, udfyld formularen eller kontakt vores formand Tom Jørgensen. Tlf. 26 53 80 91.

Agendaforening Nordvest. Karens Hus. Bispebjerg Bakke 8. 2400 Kbh.NV. CVR. 37 88 30 69

Webmaster kontakt, send besked, gennem formularen her på siden.

Åbningstid

Mød foreningen i Karens Hus hver fredag (undtagelsesvis på helligdage) mellem kl. 11-15. Uden for åbningstid, se ovenstående kontakt info.

Kik forbi os og få en snak om miljø, biodiversitet og bæredygtighed eller gå en tur i have området.

I er også velkomne til at købe en eller flere af vores hårdføre danske planter, til meget rimelige priser. "Medbring venligst egen bærepose".

Betalings muligheder: Kontant og MobilePay.