Galleri 1

Fotografier fra perioden 2005 - 2012.

Under Galleri 1 vises foto, som ikke vises andre steder på websiden, af huset, haven og nogle af de begivenheder/arrangementer som har fundet sted i ovennævnte periode. Bl.a. foto fra åbne arrangementer - samarbejde mellem Agendaforening Nordvest og Kulturnet og medlemsarrangementer. Tilladelser fra involverede personer er indhentet, er der nogle som alligevel ønsker sløring, så skriv venligst derom til webmaster - kontakt. Fotoserien vises så vidt muligt i kronologisk rækkefølge, med start i 2005, enkelte foto kan være flyttet for at illustrere begivenheder eller havens udvikling. Copyright på foto, læs mere her!

Galleri 2. Galleri 3. Galleri 4.

Stort foto - tryk/klik på billedet - brug piletasterne - frem eller tilbage i serien