Under medlems nyt finder DU/I meddelser fra bestyrelsen, fra webmaster og i undermenuen referatet fra sidste generalforsamling.

Nyt fra foreningen!

Oktober 2022.

Skadesservice har gennemført den første etape i og udenfor huset (fjernelsen af de vand- og brandskadede dele). Vi afventer nu de færdig planer for genopbyggelsen af huset og halvtagene udenfor. Indvendig nedrivning: Jørgens kontor!

Vedr. taget: Der har været besigtigelse af skaderne på taget, og skaderne er så omfattende, at hele taget skal udskiftes. Se film her!

Renoveringsplan af gulvene i Karens Hus december 2021.

Køkken, trapperum, repos og det lille toilet: 3.- 8. december.

Torsdag d. 2. december: køkken, trapperum, repos og det lille toilet på 1. sal skal være ryddet.

Fredag d. 3. december: gammelt vinyl afrenses og gulvene fuldspartles.

Lørdag og søndag d. 4. - 5. december: gulvene tørrer.

Mandag - onsdag d. 6. - 8. december: nyt vinyl lægges på og spartles. Vinylen kan betrædes forsigtigt med helt rene sko eller strømpesokker.

Bryggers, toilet, skolestuen og værksted: 17. - 24. december.

Fredag d. 17. december: bryggers, toilet, skolestue og værksted skal være ryddet.

Mandag d. 20. december: gammelt vinyl afrenses og gulvene fuld spartles.

Tirsdag og onsdag d. 21. og 22. december: gulvene tørrer.

Torsdag og fredag d. 23. og 24. december: nyt vinyl lægges på og spartles. Vinylen kan betrædes forsigtigt med helt rene sko og strømpesokker.

Hilsen bestyrelsen

Nyt fra webmaster

Oplever DU at linkene på websiden ikke fungerer, f.eks. i browseren Firefox, så prøv en anden. Brug disse browsere i stedet for: Google Chrome, Microsoft Edge.

Hilsen webmaster Eva T Andersen